Dagens köp :D


Hejhej :)
Idag har jag varit med Ronya efter skolan :) <3
Vi åkte till handen för att jag skulle köpa ett par shorts men det blev lite mer :P Hihi.. :D
Ska lägga ut bilder på det jag har köpt senare i inlägget ;)
Aja har tängt att berätta lite om min dag nu så.. :
Först så var jag ju i skolan såklart :P ( inte så kul men ändå ) ;)
Sen så åkte jag och Ronya och mötte upp min mamma i handen för att jag hade inga pengar ..
Sen så gick vi och köpte shorts, tights och ett par solglasögon ;)
Först så sa mamma nej men jag  tjatade bara mer så till slut gav hon upp ;) Haha :D
Sen så beställde jag och Ronya en varsin nacho delux ( stavning ?) Gott ! ;D
Sen så åkte vi hem ;)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva så..
See ya later ♥ ;D

Shorts från H&M ;)

Tights från Lindex ;)
Och sist men inte minst...

Brillor från Glitter :D:D:D

Snyggt va ? ;P
Kommentera vad ni tycker <3  ;)

Haha jo det var minst men det var typ ett av dom snyggaste ;P xD



Kommentarer
Postat av: Gaja

Fiina kläder! :D<3

2011-04-27 @ 21:14:45
URL: http://skumbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0