Får damp!!!

Hejhej :)
Asså får daaaamp på alla i skolan!! Alla säger liksom: '' Jorden kommer att gå under på lördag kl 6'' Shit fatta!! Det stod i en jävla bibel!1 Det var ngn kristen som ''förutspådde'' att jorden skulle gå under och att alla som är kristna dör på lördag och alla som inte är det dör om 5 månader? Vadå ? Så om jag står bredvid en kristen och marken ramlar runt om oss och så ramlar biten vid står på.. Vadå ska den kristna ramla och dö och jag stanna kvar och sväva i luften eller vad ? ! Ni fattar hur konstigt det låter ! Aja blir bara så jävla trött på det för att även om jag inte tror på det så blir man ju ändå rädd och så och blir ledsen. Sen är det de ända man går runt och tänker på liksom!! Jag menar lägg av ngn gång!!
Jag menar, dom har sagt att jorden ska gå under flera gånger men har det hänt?? Nej precis.! Jag menar isåfall så skulle jag inte sitta här och skriva det här liksom!! Aja pallar inte skriva mer just nu så see ya later <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0