Rubrik saknas..

Hejhej ;)
Igår hade Jennie fest och då sov jag,saga,steffi och linsey över där :D Det var skiit kul !! :D
I början körde vi skpd och sen  så kastade vi pil och gjorde pizza :) Mmm, gott :) <33
Vi körde vattenkrig och charader lite senare och sen så tittade vi på melodifestivalen :D Vi pallade inte se hela tiden så vi körde ngt som heter sminktävling, det måste typ alltid finnas en domare fast den här gången var det två st ;) Man är två st i varje lag: Jag och steffi och så var det jennie och jennie :D haha!! Jennie tp skulle vara en söt och rosa tjej och den andra jennie skulle vara en fem:åring  ;)
Jag var Hippie ;D Haha det var kul :d och steff var en smurf <333 ::P Jag och steff vann och fick örhängen ;) skiit snygga :) sen s¨å fick jennie gå hem så vi tittade på en ''skräckfilm''. Den var inte läskig direkt men a .. Den var ganska tråkig och tjatig  men kul ändå ;)
Nu orkar jag inte skriva mer men som ni nog har fattat så hade jag skiit kul :)
Aja see ya later <333

Kommentarer
Postat av: Gaja - skumbjorn

Sv; Nej, du har ju sånna! ;)

2011-05-15 @ 21:23:45
URL: http://skumbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0